Service & Project Management

Wij delen graag onze ervaringen en kennis! Wij trainen en begeleiden medewerkers op het service management vakgebied. Hier bestaan diverse mogelijkheden:

Training ‘on the job’

Door ter plaatse samen te werken met uw medewerkers kunnen we ‘on the job’ begeleiden. De kennis en vaardigheden kunnen dan meteen in de praktijk worden toegepast en zodanig veel beter geleerd worden in de context van de dagelijkse werkzaamheden. Kortom een ‘win-win’ situatie waarbij de kennis en vaardigheden beter beklijven en toegesneden zijn in uw situatie! Daarnaast valt dit ook goed te combineren met een of meerdere cursussen.

Workshops

Daarnaast organiseren wij regelmatig workshops over actuele onderwerpen in het service management vakgebied. Theorie afgewisseld met stimulerende en uitdagende opdrachten is de inhoud van de workshop. De ervaren trainer kan ter plaatse de workshop laten integreren met uw werksituatie. Deze workshop zal prikkelend en soms ook confronterend zijn. Één ding staat vast, u zal de workshop niet snel vergeten.

Wij verzorgen opleidingen en (organisatie)ontwikkeltrajecten, waarbij altijd een combinatie wordt gemaakt tussen kennisoverdracht en persoonlijke ontwikkeling. U kunt bij ons terecht voor trainingen op het gebied van ITIL®, ASL, BiSL, PRINCE2® en ook maatwerktrainingen voor bijvoorbeeld een verandertraject of wanneer u specifieke service management competenties wilt ontwikkelen of verbeteren.

 

Recente projecten
Contact
Hoofdkantoor & Postadres
TeamWorkingSolutions
Lisdoddeveld 2
2492 LN, Den Haag
T: +31 (0)70-4447150
F: +31 (0)87-7847233
E: info@teamworkingsolutions.nl